Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2013 10:03 - из Дневникът на Една Душа Парцалена
Автор: diarygirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2465 Коментари: 0 Гласове:
0



 Днес те видях. 
Съдбата явно си бе наумила да пресече пътищата ни, но аз реших да се намеся и забавих ход, за да не се кръстосат крачките ни. Исках да си останеш там, в миналото, макар че точно в този момент беше секунди от настоящето ми. Добре, че е зимата. В този сезон ние сме (само) ходещи очи. Всички други части от тялото ни са скрити в шапки, шалове, ръкавици и якета. Топли дрехи, топло тяло. А очите?! Тях как да ги стоплим....Ами така...с картини от миналото, които изплуват в днешният хоризонт. Не ме позна, добре че беше зимата....
Стоях и те наблюдавах, как крачиш бързо към своя нов ден...и си мислех колко ли време е минало от последната ни среща...или раздяла?....И тогава бързаше, но към свето ново утре, оставяйки мен твоето вчера, пак там - на улицата, забавила крачка, но по твоя воля.
Отдавна съм те прибрала в албума на моите дни...няма как да изтрия годините с теб...ти си и ще си останеш " Любов в минало време"...Затворих очи, прегърнах те на ум, изпратих ти целувка...и аз продължих - изоставяйки своето вчера, устремена към моето днес, търсеща своето утре...

DiaryGirl

image


Тагове:   минало,   утре,   любов,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diarygirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109436
Постинги: 83
Коментари: 12
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930